Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Heb je hier al aan gedacht?

Geplaatst op maandag 1 maart 2021


De eerste zonnige dagen hebben we weer achter de rug. Bij LeisureKing zien we dat ook direct terug in de boekingen. Door heel Nederland gaan mensen eropuit om die paar activiteiten te doen die wel mogen. Afgelopen week werden er alweer veel fietsen en kano’s online geboekt. Maar dit geldt mogelijk niet voor jouw activiteit(en).

Stuur je boeker belangrijke info via de mail
Ben je er wel klaar voor als je straks weer open mag? Heb je alles netjes op orde of loop je toch nog tegen bepaalde zaken aan? Wist je dat je met LeisureKing heel gemakkelijk de bij jou geldende coronamaatregelen in een apart mailtje naar de boeker kunt sturen? Zo ontvangt jouw boeker, na de reservering en betaling, bijvoorbeeld de routeomschrijving naar je locatie en kledingadvies of andere zaken die voor jouw activiteit belangrijk zijn.

Vergroot je omzet met upsell
Wat wij ook steeds meer zien is dat bedrijven naast hun eigen activiteiten upsell gaan verkopen, zoals een lunchpakketje. In LeisureKing kun je dit als upsell in het verkooptraject opnemen, maar je kunt de boeker bijvoorbeeld ook een herinneringsmail sturen met de vraag of ze bij de activiteit ook koffie met gebak, lunch of diner willen reserveren. In LeisureKing kun je dan gemakkelijk en overzichtelijk terugzien wie welke horeca heeft afgenomen.

Profiteer van het gemak van online reserveren
Straks, als het seizoen weer los mag en gaat, profiteer jij van het gemak wanneer je alles van tevoren hebt geautomatiseerd. Het klinkt ingewikkeld, maar het is vooral accepteren dat je minder zelf hoeft te doen. De telefoon gaat niet meer over, want de klant kan online reserveren. Je hebt minder "no show", want je klant heeft al betaald en komt ondanks het mindere weer gewoon opdagen. En je pinautomaat is gekoppeld aan LeisureKing, waardoor je administratie op orde is. Gemak.

Scannen
Maak jij gebruik van tickets? Om het je nog makkelijker te maken scan je de ticket, die de bezoeker via de mail heeft ontvangen, bij binnenkomst. Gewoon via je smartphone of pc. Maar de scanfunctie kun je bijvoorbeeld ook gebruiken om bij te houden aan wie je welk materiaal hebt verhuurd. Of om kapot materiaal te registreren. Even scannen en het wordt administratief verwerkt.

Wil je zelf eens ervaren hoe LeisureKing voor jou kan werken? Probeer het eens een maand lang gratis! Dit is het ideale moment. Er komen boekingen binnen, maar je bent nog niet super druk. Perfect om te ervaren hoe LeisureKing jouw organisatie kan helpen.

Tijdens de gratis demo maand heb je toegang tot alle functionaliteiten die ons ticket- en reserveringssysteem te bieden heeft. Uiteraard krijg je ook volledige support, zodat je het maximale uit het systeem kunt halen. Profiteer dus dubbel van dit mooie weer en meld je vandaag nog aan!

Deel dit artikel

Vragen of opmerkingen over dit artikel? U kunt ons altijd bereiken op info@leisureking.nl.
Meld u hier aan voor meer informatie