Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Het laatste nieuws over
LeisureKing ontvangen?

Nieuws



Door:

LeisureKing

Ben jij in de avond bereikbaar voor nieuwe reserveringen?

Geplaatst op: vrijdag 15 januari 2021


Het lijkt erop dat het weer een drukke zomer gaat worden. Veel vakantieparken geven bij ons aan dat de boekingen al flink binnenstromen. Deze toeristen willen uiteraard allemaal leuke dingen doen tijdens hun verblijf. En jij bent natuurlijk de persoon om ze hierbij te helpen!

Gemiddeld 81% reserveert online
Mogelijk werd je afgelopen jaar veel gebeld door klanten of je nog beschikbaarheid had. Wanneer je vol zit, is dit erg irritant. Bij onze LeisureKing klanten werd vorig jaar gemiddeld 81% online gereserveerd. Dit zorgt er in ieder geval voor dat jij je centjes al op de rekening hebt, het voorkomt no-show en het geeft rust. Daarnaast ziet je klant op je website of je nog beschikbaarheid hebt, waardoor ze je niet meer hoeven te bellen.

Veel boekingen in de avond
In de avond worden de meeste reserveringen geplaatst. Maar liefst 63% van alle reserveringen gebeurt gemiddeld 10 uur voor aanvang van het uitje… Zoveel last-minute beslissingen, die wil jij niet mislopen toch? Het is dan ook zeer verstandig om er zo snel mogelijk voor te zorgen dat je activiteit(en) online te reserveren zijn. Zorg ervoor dat je online goed vindbaar en boekbaar bent, ook op momenten dat je gesloten bent. Met LeisureKing kan dit snel worden geregeld. In de huisstijl van je bedrijf, netjes en overzichtelijk op je eigen website. Al 385 bedrijven gingen je voor.

Online boekingen via vakantieparken
Heb je veel vakantieparken in de buurt? En kunnen zij makkelijk reserveringen bij jou plaatsen? LeisureKing heeft meerdere samenwerkingen met vakantieparken en systemen van parken. Zo kunnen we jouw aanbod bij jouw partners aanbieden. Op die manier bereik je een groot publiek en het kost jou helemaal niets, zelfs geen energie! Daarnaast ben je ook verzekerd van boekingen op momenten dat jij gesloten bent.

Probeer LeisureKing gratis
Ben je geïnteresseerd in het systeem van LeisureKing, maar wil je eens rustig kijken wat de mogelijkheden zijn? Je kunt bij ons een gratis account krijgen om zelf te ervaren hoe het allemaal werkt. Maar liefst 30 dagen lang! Je krijgt toegang tot alle mogelijkheden, en kunt het testen met je eigen aanbod. Echt een persoonlijk account dus. Meld je snel aan, dan gaan wij direct voor je aan de slag!

Door:

LeisureKing

Je mag nog niet open, en nu?

Geplaatst op: vrijdag 15 januari 2021


Een nog langere periode van gesloten deuren. De persconferentie van afgelopen dinsdag gaf weer weinig hoop. Juist in de periode dat het geld moet worden verdiend blijven de deuren dicht. Een moeilijke periode waarin meer geld uit de lade vliegt, dan dat er binnenkomt. We begrijpen dat kijken naar een (nieuw) boekingssysteem nu niet direct hetgeen is waar je aan denkt. Toch is het juist LeisureKing die kan zorgen voor kostenbesparing in deze vreemde tijd.

Bij LeisureKing betaal je geen vaste maandlasten en zit je niet vast aan een abonnement. Heb je geen boekingen en blijven de deuren gesloten? Dan betaal je ook niets voor het gebruik van ons reserveringsysteem. No cure no pay, wel zo eerlijk.

Daarnaast hebben we een aantal mooie functies ontwikkeld die in deze periode toch nog voor omzet kunnen zorgen. Verkoop bijvoorbeeld waardebonnen, die de klant op een later moment bij je kan besteden. Deze bon, met unieke kortingscode, wordt automatisch vanuit Leisureking verstuurd en uiteraard via je eigen website verkocht. Na de betaling ontvangt de klant jouw unieke voucher. Leuk om te geven en leuk om te krijgen. Bied jouw unieke uitje dus aan als cadeautje en zorg, met een beetje hulp van LeisureKing, toch voor omzet in deze lastige tijden.

Wil je meer weten over LeisureKing? Laat het ons weten, dan plannen we een moment in om ons systeem geheel vrijblijvend aan je te laten zien. Zo kunnen we jouw wensen bespreken en bekijken hoe LeisureKing je kan helpen. We horen graag van je, dan zorgen we er samen voor dat ondernemen weer leuk wordt!

Door:

LeisureKing

Deze nieuwe functies wil je gebruiken!

Geplaatst op: vrijdag 8 januari 2021


Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2021! Dat dit jaar maar gewoon lekker normaal mag worden. Wij hebben er ontzettend veel zin in, want er staan weer mooie dingen bij LeisureKing op de planning.

Maar laten we beginnen met de laatste update, want in december hebben we nog een aantal verbeteringen doorgevoerd. Eén daarvan gaat over het open- en dichtzetten van tijdsloten. Dat kun je nu voor een bepaalde periode instellen, in plaats van per blok. Voor een hele week een specifiek tijdsblok open- of dichtzetten is nu dus al met één muisklik geregeld. Handig!

Ook nieuw is de mogelijkheid om zelf te bepalen hoeveel tijd er zit tussen een online boeking en de automatische annulering wanneer de boeking niet betaald is. Voorheen zat hier altijd 2 uur tussen. Wil je een onbetaalde boeking liever al na bijvoorbeeld een half uur laten vervallen? Dan is dat vanaf heden zelf in te stellen.

Ook op het gebied van betalingen is er nieuws te melden. Samen met onze partner Pay.nl is het nu mogelijk om alle betalingen die binnen Pay.nl worden geregistreerd te koppelen met je boekhoudsoftware. De betalingen worden dan automatisch netjes in je boekhoudsysteem geplaatst. Dit werkt per direct met Exact, Yuki, Twinfield & E-boekhouden.

We trappen het jaar dus af met een aantal mooie nieuwe functies. Wil jij ook een vliegende start maken en deze functies in jouw eigen LeisureKing omgeving gebruiken? Neem dan gerust contact met ons op. Dan weet je zeker dat jij helemaal klaar bent voor een top jaar!

Door:

LeisureKing

Laten we 2020 positief afsluiten

Geplaatst op: vrijdag 11 december 2020


Het jaar 2020 zit er bijna op. Een jaar dat we niet snel zullen vergeten,  en velen van ons maar wat graag achter zich laten. Maar er zijn ook positieve dingen gebeurd. Bijvoorbeeld in de wereld van online reserveren, en dat hebben wij ook gemerkt bij LeisureKing.

Afgelopen jaar hebben we maar liefst 143 nieuwe bedrijven mogen verwelkomen als klant. En omdat consumenten activiteiten en uitjes vaak van te voren moesten reserveren, hebben we een recordaantal reserveringen mogen verwerken via ons systeem. Ruim 335.000 reserveringen in 12 maanden tijd! Dat is een groei van 265% ten opzichte van vorig jaar.

Ook was er in 2020 een duidelijke toename van het percentage online boekingen te zien. Waar vorig jaar consumenten nog in 71% van de gevallen hun reservering online deden is dat in 2020 gestegen naar 84%. Online boeken en betalen is dus populairder dan ooit. En wist je dat veel reserveringen op het laatste moment worden gedaan? 63% gebeurt maximaal 2 dagen van tevoren.

Dit jaar hebben we LeisureKing niet alleen als (online) reserveringssysteem, maar ook als ticketsysteem op de kaart gezet. Zo’n 43 musea profiteren inmiddels van het gemak van entreetickets, en de tijdsloten die daaraan gekoppeld kunnen worden. Nu met corona is het belangrijker dan ooit dat musea het aantal bezoekers beheersbaar houden. LeisureKing houdt dan ook slim bij hoeveel bezoekers er maximaal in bepaalde tijdsblokken welkom zijn.

Mooie cijfers, waar we enorm trots op zijn! Maar we kijken ook vooruit, wat mag jij van ons verwachten in het nieuwe jaar? Uiteraard een goede service, waarbij je altijd de mogelijkheid hebt om ons kosteloos te benaderen bij vragen. En gratis webinars, waarin wij onze kennis over online boeken en betalen graag met je delen.

Maar er komen ook nieuwe updates van het systeem aan. Zo gaan we o.a. een nieuwe werkomgeving voor de kassamedewerkers ontwikkelen. Verschillende LeisureKing gebruikers hebben aangegeven hier behoefte aan te hebben, en daar spelen wij graag op in. Op het gebied van snelheid en capaciteit gaan we ook flink uitbreiden, zodat je zeker bent en blijft van een stabiel boekingssysteem.

2021, wij kijken ernaar uit en hebben er vertrouwen in dat er aankomend jaar weer mooie evenementen mogen worden gehouden. Regel je ticketing dus op tijd met LeisureKing, dan zorgen we er samen voor dat jij klaar bent voor al je bezoekers!

Namens het hele team wensen wij je mooie feestdagen en een fantastisch 2021!

Bart & Ernest

Door:

LeisureKing

Snelle en goede gratis service, waar vind je dat tegenwoordig nog? - BLOG

Geplaatst op: dinsdag 1 december 2020


Afgelopen week vond de eerste gratis webinar van LeisureKing plaats, over hoe je omzetcijfers en statistieken uit het ticket- en reserveringssysteem kunt halen. Zo'n 35 deelnemers kregen in ongeveer drie kwartier tijd een snelcursus over alle ins en outs. Wel handig om zo tegen het einde van het jaar te weten hoe je de juiste financiële informatie uit LeisureKing kunt halen.

Elke maand verzorgt LeisureKing een gratis webinar voor gebruikers, met iedere keer een ander thema. Uiteraard gericht op de periode waarin we dan zitten. Deze informatieve webinars zijn onderdeel van onze gratis service. Daarnaast krijgen gebruikers ook feedback op hun website en online vindbaarheid. Zijn de activiteiten of tickets online goed vindbaar? Worden de juiste reserveerknoppen gebruikt? En staan ze op de juiste plekken op de website? Het lijken misschien kleine dingen, maar ze kunnen een groot verschil maken om het maximale uit je bedrijf te halen. Bij LeisureKing hebben we mensen in huis die deze onderwerpen tot hun expertise hebben gemaakt en jou van waardevol advies kunnen voorzien. Als gebruiker van LeisureKing profiteer je, naast een goed systeem, dus ook direct van goede kennis!

We denken met je mee, kijken naar mogelijkheden en passen waar nodig items voor je aan. Ons servicelevel is hoog. Wellicht zelfs 'te' hoog als je kijkt naar hoe andere systemen dit doen. Toch gaan we hier gewoon mee door. Want we weten dat een (nieuw) boekingssysteem in gebruik nemen niet altijd gemakkelijk is. En dat het misschien net even anders werkt dan hoe je gewend was. Daarom kun je bij ons terecht met al je vragen over ons systeem, en dan helpen we je graag verder. Nog altijd gratis en met een persoonlijke touch, wel zo leuk!

Benieuwd of LeisureKing iets voor jouw organisatie is? Meld je aan en probeer het nu 30 dagen gratis!

Ouder nieuws »

Dit zeggen onze klanten over ons:

De volgende bedrijven maken o.a. gebruik van LeisureKing

Overige links

CONTACT

@: info@leisureking.nl
T: 088-730 7676 (ma-vr 09:00-17:00)
..