Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Het laatste nieuws over
LeisureKing ontvangen?

Nieuws



Door:

LeisureKing

Waarom online boekbaar?

Geplaatst op: maandag 19 april 2021


Helaas hebben we corona nog niet achter ons gelaten. We hebben nog steeds te maken met beperkingen, waardoor jij je werkwijze hebt moeten aanpassen. Misschien ben je gedeeltelijk open, of nog helemaal niet. Mag je minder gasten ontvangen dan normaal en heb je te maken met een maximaal bezoekersaantal. Hoe heb jij dat aangepakt? Heb je je werkwijze inmiddels geautomatiseerd? Of je hebt nooit bedacht om online boekbaar te zijn, omdat je het nut er niet van inziet. Het gaat toch al jaren goed zo?

LeisureKing is een online reserveringssysteem dat je ontzorgt en je meer geld laat verdienen. Zonder extra arbeid, dat moet je toch aanspreken?! Wist je dat ruim 62% van je websitebezoekers weigert een online formulier in te vullen en je website verlaat als online reserveren niet mogelijk is? Wist je dat ruim 80% van de jongeren tot 30 jaar geen telefonisch contact wenst bij het plaatsen van een reservering? Als klanten bij jou dus nog niet online kunnen reserveren en betalen, zal jij steeds minder reserveringen krijgen in de toekomst.

Het zijn harde cijfers, maar nu je dit weet kun je vandaag nog actie ondernemen. Wij kunnen snel schakelen en ervoor zorgen dat jij binnen 24 uur een optimaal ingericht online reserveringssysteem op jouw website hebt staan. Worden er in de komende periode dus versoepelingen aangekondigd die ook gelden voor jouw bedrijf, dan is dit fijn om te weten. Bel ons en dan richten wij jouw LeisureKing-account in volgens de laatste RIVM-richtlijnen.

Om LeisureKing te gebruiken heb je geen dure hardware of website plug-ins nodig. Ons systeem werkt volledig online en daardoor kun je overal ter wereld inloggen via jouw eigen mobiele telefoon, computer of tablet. Wanneer je maar wil: op je werk, thuis of zelfs tijdens je vakantie. Ook handig om te weten, de online boekingsmodule (waarmee je gast een reservering kan plaatsen) wordt met een makkelijke code op jouw website gezet. Uiteraard in de kleuren van je huisstijl.

Bovendien kun je met LeisureKing je bezoekers automatisch in specifieke tijdsloten laten reserveren, met een maximum aantal bezoekers per tijdslot. Zo kun je jouw bedrijf zo efficiënt mogelijk inrichten. Bij het plaatsen van de reservering wordt er rekening gehouden met de AVG en ontvangt je bezoeker een QR-code en ticket per mail of eventueel per sms. Die QR-code kun jij scannen met je eigen mobiele telefoon en de LeisureKing-app om de bezoeker toegang te geven. Klinkt misschien ingewikkeld, maar dat is het zeker niet! We maken graag een demo-account voor je aan, zodat je het zelf kunt ervaren.

Met LeisureKing ben jij klaar voor de toekomst en zal ook 82% van je reserveringen online gaan plaatsvinden. Wil jij dit? Laat het ons weten en wij regelen het in.

Door:

LeisureKing

Checklist voor jouw nieuwe seizoen

Geplaatst op: vrijdag 9 april 2021


Met onderstaande checklist willen wij jou als LeisureKing-gebruiker helpen om optimaal aan het nieuwe seizoen te beginnen.

Zijn jouw tijdsloten goed aangemaakt?
Kijk goed of jouw tijdsloten juist zijn ingesteld. Met tijdsloten kun je reguleren dat het nooit te druk wordt op je locatie. Maar heb je er ook wel eens aan gedacht om tijdsloten in te zetten om jouw boot, fiets of E-chopper, twee, drie, of misschien wel vier keer per dag te verhuren? Het is zelfs mogelijk om tussen de tijdsloten door tijd over te houden om je accu’s te wisselen of je verhuuritem schoon te maken.

Zijn jouw automatische mails goed ingesteld?
Jouw mailplannen zorgen ervoor dat je gast extra goed geïnformeerd is over de reserveringsstatus. Maar wist je dat je deze momenten ook kunt gebruiken om van tevoren te ‘upsellen’? Attendeer jij je gast er van tevoren automatisch op dat je bijvoorbeeld lunchpakketjes verkoopt? En wist je dat je ook achteraf een mailtje kunt sturen om je gast kennis te laten maken met alle andere activiteiten die je aanbiedt? Je kunt zelfs een kortingscode aan de mail toevoegen om herhaalbezoek van je gast te stimuleren!

Is jouw personeel goed getraind?
Zoals je weet organiseren wij maandelijks verschillende gratis webinars. Schrijf jezelf en jouw collega’s in om optimaal aan het nieuwe seizoen te beginnen! Maar wist jij dat LeisureKing ook trainingen op maat verzorgt? Wij maken speciaal voor jouw bedrijf een training en zorgen ervoor dat je collega’s met een leuk en interactief programma het optimale uit het LeisureKing-systeem en een klantbezoek leren halen. Wil je meer weten? Bel of mail ons eens!

Ben jij al wegwijs in de nieuwe Front-Desk gebruikersomgeving?
Speciaal voor jou heeft LeisureKing sinds dit jaar een nieuwe, makkelijke kassa-omgeving beschikbaar. Nieuwsgierig geworden? Log hier in en bekijk het zelf! Deze gebruikersomgeving is volledig gebouwd voor mobiele apparaten. Hiermee heb je dus altijd en overal toegang tot de kassa-omgeving op jouw mobiel, tablet of gewoon jouw computer. Wist je dat je LeisureKing ook aan een pinapparaat kunt koppelen of een QR-scanner kunt installeren? Zo kun je jouw gast nog sneller helpen, in nog minder handelingen. Lijkt dat je wat? Laat het ons weten, dan vertellen we je alles over de mogelijkheden.

Door:

LeisureKing

Geen rij voor de kassa? Hoe dan?

Geplaatst op: maandag 22 maart 2021


✔ Jouw activiteiten zijn online boekbaar
✔ De klant krijgt een automatische bevestiging na boeking
✔ Jouw bootjes liggen netjes aan de kade of je fietsen staan 's ochtends al klaar
✔ Je personeel staat te trappelen om vandaag gasten te verwelkomen

We zien het helemaal voor ons, want jij bent vandaag of straks als het weer kan, klaar om gasten te ontvangen!

Er is alleen nog één nadeel: de computer waar LeisureKing op draait, staat altijd op dezelfde balie. En dat is best onhandig, want jouw boten liggen 20 meter verderop aan de kade. Jij bent dus continu heen en weer aan het lopen, tussen de computer om reserveringen in te checken, en de boot om die mee te geven aan je gast. Daarnaast zou het wel erg makkelijk zijn als je met meerdere collega's gasten kunt inchecken.

Of wat te denken van je klimpark of attractie, waar bij de ingang steeds een rij ontstaat met gasten die staan te trappelen van ongeduld om naar binnen te mogen. Wat zou het handig zijn als je je klanten niet meer hoeft op te zoeken in een overzicht, maar gewoon een code kunt scannen waarmee je direct de reservering voor je hebt en de klant kan doorlopen.

Om deze processen te optimaliseren hebben wij een nieuwe Front Desk Kassa-omgeving voor op jouw eigen mobiele telefoon ontwikkeld! Je klant meldt zich, waar jij je ook bevindt. Je scant de QR-code die de klant heeft ontvangen en ziet direct wat de klant heeft gereserveerd en welk tijdslot daarbij hoort. Een simpele en eenvoudige gebruikersomgeving, puur en alleen voor jouw medewerkers. Er zit geen limiet op het aantal mobiele telefoons dat je kunt inzetten. Dat is service!

Ben jij benieuwd naar deze nieuwe omgeving? Laat het ons weten, dan plannen we een moment in om het geheel vrijblijvend aan je te laten zien en toe te lichten.

Door:

LeisureKing

Rij voor de kassa voor altijd verleden tijd!

Geplaatst op: maandag 22 maart 2021


✔ Jouw activiteiten zijn online boekbaar
✔ De klant krijgt een automatische bevestiging na boeking
✔ Jouw park, escape room, museum of bowlingbanen staan klaar
✔ Je personeel staat te trappelen om klanten (weer) te verwelkomen

We zien het helemaal voor ons, en jij bent er al helemaal klaar voor om straks je klanten (weer) te mogen verwelkomen.

Er is alleen nog één nadeel: je weet dat het een drukke dag gaat worden en hoe creëer je dan een overzichtelijke weergave van alle reserveringen van vandaag? Daarnaast zou het erg handig zijn als je op het piekmoment met een aantal collega’s tegelijk gasten kunt inchecken, en niet vastzit aan één computer. En wat te denken van de rij voor de kassa? Zeker in deze coronatijden niet echt wenselijk.

Dat kan makkelijker dachten wij bij LeisureKing. Daarom hebben wij een nieuwe Front Desk Kassa-omgeving voor op jouw eigen mobiele telefoon ontwikkeld! Je klant meldt zich, waar jij je ook bevindt. Je scant de QR-code die de klant heeft ontvangen en ziet direct wat de klant heeft gereserveerd en welk tijdslot daarbij hoort. Een simpele en eenvoudige gebruikersomgeving, puur en alleen voor jouw medewerkers. Er zit geen limiet op het aantal mobiele telefoons dat je kunt inzetten. Dat is service!

Ben jij benieuwd naar deze nieuwe omgeving? Laat het ons weten, dan plannen we een moment in om het geheel vrijblijvend aan je te laten zien en toe te lichten.

Door:

LeisureKing

Nieuwe kassa-omgeving waarmee je tijd en geld bespaart

Geplaatst op: maandag 15 maart 2021


We mogen weer een nieuwe update onthullen! Speciaal voor jou als LeisureKing gebruiker presenteren wij vol trots onze nieuwe Front Desk Kassa-omgeving!

Front Desk Kassa-omgeving
Wij zijn continu bezig om LeisureKing verder te ontwikkelen. En regelmatig ontvangen wij van jou als gebruiker feedback over hoe we het systeem nog beter kunnen maken. Bedankt daarvoor! LeisureKing zorgt er uiteraard voor dat jouw tickets, verhuuritems en producten eenvoudig online te boeken zijn, met de tijdsloten en prijzen die jij als ondernemer bepaalt. Echter, kregen we in het verlengde hiervan regelmatig de vraag of het wel nodig is dat jij als ondernemer in exact dezelfde LeisureKing-omgeving werkt als je collega die aan de kassa staat.

De nieuwe Front Desk Kassa-omgeving staat los van de bekende omgeving en is speciaal gebouwd voor de operationele tak binnen jouw bedrijf. De nieuwe omgeving gebruik je om snel een reservering te maken, een reservering aan te passen, een QR-code te scannen die verbonden is met een reservering of om alleen een ijsje te verkopen aan het loket. Slechts een paar functies die het werk van jouw uitvoerende collega makkelijker en overzichtelijker maken. Bovendien hebben we deze omgeving speciaal ontwikkeld voor smartphones en tablets. Verhuur je dus boten en heb je geen laptop aan de kade staan? Heb je een eendaags evenement en mogen 20 vrijwilligers tegelijkertijd de toegangstickets scannen? Geen probleem, een smartphone is voldoende!

Pinnen? Ja graag!
Met de nieuwe Front Desk Kassa-omgeving gekoppeld aan onze pinapparaten wordt het proces helemaal geautomatiseerd. Stel, je collega staat bij de kassa en er wordt een ijsje verkocht. Doordat we een slimme koppeling hebben tussen de nieuwe kassa-omgeving en het pinapparaat, verschijnt het bedrag direct op het pinapparaat, en wordt het verwerkt in LeisureKing. Op deze manier is niet alleen de pinbetaling aan de kassa geregeld, maar zie je ook snel en makkelijk hoeveel ijsjes er op een dag zijn verkocht. Je administratie is daarmee op orde en voor het bestellen van nieuwe ijsjes kijk je gewoon in LeisureKing naar wat er is verkocht. Bovendien kunnen we deze omgeving ook makkelijk koppelen aan een mobiel pinapparaat, zodat je deze functie op iedere plek kunt gebruiken. Is het contract van je huidige pinapparaat verlopen? Of ben je ondertussen toe aan een pinapparaat van deze tijd? Wij verhuren en verkopen pinapparaten inclusief een koppeling met je LeisureKing account.

Met deze nieuwe kassa-omgeving kun je dus veel tijd besparen, waardoor je meer tijd overhoudt voor andere zaken, zoals gastvrijheid en aandacht voor de klant. LeisureKing maakt ondernemen weer leuk!

Ouder nieuws »

Dit zeggen onze klanten over ons:

De volgende bedrijven maken o.a. gebruik van LeisureKing

Overige links

CONTACT

@: info@leisureking.nl
T: 088-730 7676 (ma-vr 09:00-17:00)
..