Veelgestelde vragen





LeisureKing algemeen

Wie zijn de mensen achter LeisureKing?
Hoe veilig is LeisureKing?
Hoe gaat LeisureKing om met de privacy gegevens van mijn klant?
Heeft LeisureKing ook een hulplijn als ik er even niet uitkom?
Ik wil morgen LeisureKing al gaan gebruiken, kan dit?
Ik werk al met een systeem maar ben niet tevreden. Helpt LeisureKing met het overzetten van mijn reeds aangemaakte activiteiten?
Er is een storing met internet en ik heb geen inzicht in mijn reserveringen. Wat nu?
Heb ik een snelle computer nodig voor LeisureKing?
Is LeisureKing alleen in Nederland te verkrijgen?

Betaalopties

Kan mijn klant ook betalen via LeisureKing?
Kan mijn klant ook in de winkel betalen?
Kan ik ook een pinapparaat via LeisureKing aanschaffen?

LeisureKing en uw website

Is LeisureKing geschikt voor alle websites?
Ik wil graag online te boeken zijn, wat moet ik dan doen?
Ik heb vooral veel buitenlandse gasten, kunnen die wel in hun eigen taal reserveren?

Systeemfuncties

Kan ik ook offertes maken vanuit LeisureKing?
Is LeisureKing een kassasysteem?
Kan ik ook tickets aanbieden via het systeem van LeisureKing?
Ik wil niet dat de klant op de dag zelf online kan boeken, kan hiermee rekening gehouden worden?
Ik wil mijn reserveringen gewoon per mail ontvangen, kan dat?
Ik wil voor elke activiteit een aparte bevestiging versturen naar mijn klant, kan dat?
Ik wil mijn voorraad kunnen scannen, kan dat?

Marketing en overige functies

Zorgt LeisureKing ervoor dat ik beter vindbaar ben bij Google?
Ik heb geen locatie maar mijn materiaal staat bij hotels in de omgeving.
Ik wil graag dat een hotel of een camping online mijn diensten kan boeken, is dit mogelijk?
Kan ik mijn diensten koppelen aan een hotelovernachting?
Voor regiomarketing in ons gebied willen we online samenwerken, kan dat?
Is LeisureKing affiliate software?
Ik heb reeds een facturatie- / boekhoudprogramma, kan ik dit combineren met LeisureKing?
Meld u hier aan voor meer informatie