Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Het laatste nieuws over
LeisureKing ontvangen?

Wat is de Front Office App?

Via de Front Office App van LeisureKing kan de gast van een hotel, bungalowpark of camping direct aan de receptie reserveringen plaatsen voor tal van activiteiten en attracties. In het aanbodoverzicht ziet de receptionist in één overzicht wat er te doen is en met één muisklik kan de gast geholpen worden met het huren van een fiets en een ticket voor bijvoorbeeld de Julianatoren. De toerist betaalt direct en verlaat tevreden de receptie met de tickets op zak. Van het huren van fietsen en het doen van een escape room tot aan tickets voor pretparken en musea. Het aanbod van de lokale activiteiten in het aanbodoverzicht is erg divers waardoor er voor de gasten altijd iets leuks tussen zit. Zo wordt met de Front Office App het verblijf van de toerist gecombineerd met de leukste activiteiten in de omgeving.


Hoe ziet de Front Office App eruit?

De Front Office App: een introductie


Voordelen voor hotel/bungalowpark/camping

Meer omzet door verkoop van activiteiten/tickets via de receptie
Extra service voor de gasten
Actuele informatie over beschikbaarheid van activiteiten
Overzichtelijk evenementenkalender

Voordelen voor activiteitenaanbieders

Geen extra werkzaamheden, wel extra omzet
Groter bereik (o.a. via receptie en RentSeeDo.com)
Direct onder de aandacht bij je doelgroep
Meer naamsbekendheid

De receptie wordt opeens een verdienmodel

Stel je eens voor: de receptioniste verstrekt niet alleen informatie over de activiteiten in de omgeving, maar verdient direct geld met het verkopen ervan! Geen gedoe met het vooraf aanschaffen van voucherboekjes maar direct een commissie-deal sluiten over de verkoop van activiteiten en tickets. Hotels en de aanbieders van activiteiten regelen dit onderling heel eenvoudig met de Front Office App. Een win-win situatie! En niet onbelangrijk: de gasten zijn blij met deze extra service en het draagt gelijk bij aan het behoud van het lokale toerisme.

Ik wil mijn activiteiten ook beschikbaar stellen in de Front Office App van het hotel in de buurt, kan dat?

De Front Office App is een tool die in deze tijd onmisbaar is voor de receptionisten van hotels, bungalowparken of campings. Zoals gezegd is de gast en receptioniste niet alleen blij met de app, maar ook de lokale bedrijven die activiteiten aanbieden. Het enige wat de lokale activiteiten aanbieders moeten doen om ook hun aanbod beschikbaar te stellen aan het hotel of bungalowpark in de buurt is gebruikmaken van het LeisureKing systeem of zorgen dat er een API (digitale koppeling) wordt gemaakt met een huidig reserverings- of kassasysteem.

Evenementenkalender & meer

Gasten aan de balie van de receptie zijn niet alleen op zoek naar activiteiten in de buurt, maar ook naar leuke lokale, eventueel gratis, evenementen. Daarom heeft de Front Office App nu ook een evenementenkalender. Hiermee kan de receptioniste gemakkelijk alle evenementen in de regio bekijken en de gast direct informeren. Ze kan zelfs eigen evenementen toevoegen. Zo weet de gast welke mogelijkheden er zijn voor een leuk dagje weg, en hoeft de receptioniste niet oneindig research te doen om de gast tevreden te stellen. De evenementenkalender kan daarnaast ook worden gebruikt op de website van het hotel, in de app en voor narrowcasting. Hiervoor kan de receptionist zelf een overzicht met evenementen configureren. Een handige extra feature dus, die al veel tevreden gasten heeft opgeleverd. Heeft u eigen activiteiten waar de gast voor moet betalen? Of wilt u dat uw recreatieteam de inschrijvingen van de activiteiten via de smartphone kan regelen? Ook dan is de Front Office App de absolute oplossing.

Ook de Front Office App gebruiken of vrijblijvend meer informatie? Wij helpen u verder, neem contact met ons op!

De volgende attractieparken zijn o.a. te boeken via de Front Office app:


Dit zeggen onze klanten over ons:

De volgende bedrijven maken o.a. gebruik van LeisureKing