Nieuws



Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Een kijkje in de wereld van LeisureKing

Geplaatst op: maandag 2 maart 2015


Neem een kijkje in de wereld van online reserveren en betalen. In een korte promo ziet u hoe eenvoudig het systeem van LeisureKing is in te richten. Vul de gegevens stap voor stap in met behulp van de wizard en in een handomdraai voert u uw materialen en voorraad in. Vervolgens koppelt u deze aan de te boeken activiteiten. Zo bent u klaar om de moderne consument te bedienen van het gemak van online reserveren en betalen. Klaar voor de nieuwe wereld!

Door het invoeren van uw voorraad, materialen en activiteiten is het vervolgens een fluitje van een cent om overzicht te houden in de boekingen, betalingen en omzetcijfers. Maar ook het versturen van automatische bevestigingen, facturen uitdraaien en enquêtes van de klant te bekijken. Kortom LeisureKing zorgt voor efficiëntie in uw bedrijfsvoering!

LeisureKing is het snelst groeiende reserverings- en voorraadsysteem, geschikt voor ondernemingen die zich bezighouden met leisure-activiteiten. LeisureKing werkt juist heel goed voor het midden- en kleinbedrijf! Als u al eens gedacht heeft aan het digitaliseren van uw huidige werkwijze dan is nu het moment om de stap te zetten. Bent u ook toe aan een online systeem waar u direct kunt zien wat u morgen gaat omzetten? Zet de stap met LeisureKing, maak een afspraaken boek tijdswinst!

"Een partij die het waar maakt"

- Eric, Hotel Panoramablick, Sauerland -

In het mooie Sauerland runnen Sonja en Eric een goedlopend hotel, de gedreven ondernemers hebben te maken met veel soorten reserveringen en arrangementen. Om dit goed te managen hebben zij al vele systemen gebruikt, maar nooit naar tevredenheid.

"Eindelijk is er een partij die het wel waarmaakt!De reserveringen van o.a. skiverhuur en hotelkamers verlopen allemaal automatisch via het systeem van LeisureKing. Makkelijk zelf in te richten en alles efficiënt en overzichtelijk in één systeem". Aldus Eric. "Wij hebben nu tijd om nieuwe plekken te ontdekken voor onze gasten! Dat maakt het ondernemen weer leuk.

Ook partner worden van LeisureKing?

Neem contact op met LeisureKing en ontdek alle voordelen.

Boek tijdwinst!

Tijd over voor het echte ondernemen

Een van de grote voordelen van het gebruik van LeisureKing is dat het automatiseren van uw reserverings- en voorraadsysteem u aanzienlijk veel tijd bespaart. Tijd die u weer kunt investeren in het bedenken van nieuwe activiteiten en evenementen. Of zoals Sonja en Eric; ontdekken van nieuwe plekjes en routes.

Regelmatig deelt LeisureKing informatie over nieuwe ontwikkelingen op het gebied van online boeken en betalen. Lees ook eens onze blogs!

Ook tijdwinst boeken? Neem contact op met Ernest van Veldhuizen. Hij is te bereiken (tijdens kantooruren) via: 06 4591 5817 of 088 730 7676. Natuurlijk ook via de mail: ernest@leisureking.eu of info@leisureking.eu.

Benieuwd naar het systeem? Maak een afspraak!

Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Weten wat u morgen omzet? Zelfs op vakantie heeft u overzicht!

Geplaatst op: donderdag 12 februari 2015


Als echte ondernemer is het moeilijk om de zaken los te laten, zeker op vakantie of tijdens een korte onderbreking van uw werkzaamheden. Natuurlijk vertrouwt u op uw medewerkers en laat u de zaak in goede handen achter. Maar stelt u zich eens voor als u toch mee kunt kijken? Hoe fijn is dat! Aan de rand van het zwembad, op een bergtop of gewoon op de bank. Altijd en overal inzicht in de boekingen, voorraad en betalingen. Een systeem waar uw complete voorraad in staat en waarbij deze gekoppeld is aan uw (online) kassa en website. De klant boekt makkelijk en snel via uw online systeem terwijl u geniet van een drankje of de ondergaande zon. Uiteraard wordt de klant vriendelijk en correct geholpen, na de boeking ontvangt zij een bevestiging via de mail en het is geregeld! Zowel voor uw klant als voor u een fluitje van een cent!

Nog zo'n handig voorbeeld: met het gratis online systeem van LeisureKing kunt u ook nog eens gericht uw marketing inzetten. Omdat u online de boekingen kunt inzien, weet u wat er de komende dagen gepland staat. Vallen de boekingen tegen of is er onverwachts materiaal voorhanden? Dan kunt u snel schakelen; een Facebook-actie of Twitter-bericht is snel gemaakt om ook de laatste materialen te verhuren! Zo laat u geen moment onbenut zonder extra personeel of kosten te maken. Weer zo'n win-win situatie!

We hebben het al vaker gezegd: LeisureKing werkt juist heel goed voor het midden- en kleinbedrijf! Als u al eens gedacht heeft aan het digitaliseren van uw huidige werkwijze dan is nu het moment om de stap te zetten. Bent u ook toe aan een online systeem waar u direct kunt zien wat u morgen gaat omzetten? Zet de stap met LeisureKing, maak een afspraak en boek tijdswinst!

"Tijd over om te sleutelen"

Essie Tweewielers

Edwin Essenstam is een echte vakman, het liefste is hij aan het sleutelen in de reparatieafdeling. Natuurlijk moeten de zaken wel goed verlopen en is verhuur een groot onderdeel van zijn handel.

"Door het gebruik van LeisureKing zijn de boekingen en betalingen online geregeld. De klant wordt makkelijk en snel op haar wenken bediend en ik kan lekker sleutelen om de fietsen weer tip top in orde te maken voor de volgende reservering! Er is tijd om nieuwe dingen te bedenken, het maakt het ondernemen zoveel leuker!" Aldus Edwin.

Wilt u net als Edwin efficiënter werken? Neem contact op met LeisureKing en ontdek alle voordelen.

Ons gemist op de beurs?


Boek een demo! Vandaag hebben wij velen enthousiast gemaakt tijdens EvenementContact! Wellicht bent u een van de gelukkigen die de demo live heeft kunnen bekijken. Zo niet, niet getreurd! LeisureKing komt graag langs om het systeem aan u te demonstreren.

Even voorstellen: Ernest van Veldhuizen kan u alles over LeisureKing vertellen. Hij is te bereiken (tijdens kantooruren) via: 06 4591 5817 of 088 730 7676. Natuurlijk ook via de mail: ernest@leisureking.eu of info@leisureking.eu.

We zien u graag!

Benieuwd naar het systeem?
Maak een afspraak met LeisureKing voor een demo!


Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

U beseft ook dat de wereld aan het veranderen is?

Geplaatst op: donderdag 5 februari 2015


Het internet heeft steeds meer invloed op branches en bedrijven, groot of klein, en de impact wordt alsmaar groter. Er is een digitale transformatie gaande in het bedrijfsleven. Dit is voelbaar in ons dagelijks leven, de consument wil het graag allerlei zaken snel en online geregeld zien. Van boeken, betalen tot aan de bevestiging ontvangen, alles het liefst digitaal. Er treden steeds meer verschuivingen op binnen de wereld van de leisure-activiteiten. Het traditionele reserveringstraject roept om een nieuwe aanpak. Kunt u zich voorstellen dat uw smartphone of smartwatch straks uw portemonnee gaat worden? De moderne consument gaat mee in de snelheid van het online aanbod en wil ook graag op die manier aankopen doen en activiteiten boeken. Er komt geen telefoontje of mail meer aan te pas, dat is de toekomst, ook binnen uw branche.

Als ondernemer bent u natuurlijk op de hoogte van ontwikkelingen binnen uw branche. U heeft er vast weleens over nagedacht om aanpassingen aan te brengen in uw werkwijze rondom het reserveren en het betaalproces. Maar waar te beginnen? En de snelheid van de digitale wereld houdt u wellicht tegen om de stap te zetten. Geen nood, LeisureKing biedt uitkomst en brengt uw bedrijf verder in beweging! En denk nou niet dat dit alleen voor de grotere partijen in uw branche handig is, LeisureKing werkt juist heel goed voor het midden- en kleinbedrijf! Als u al eens gedacht heeft aan het digitaliseren van uw huidige werkwijze dan is nu het moment om de stap te zetten. Zo blijft u de concurrent voor en komt u uw klant tegemoet in het reserverings- en betaalgemak waar zij al aan gewend zijn. Een typische win-win situatie.

Door een online systeem bespaart u op personeelskosten!
Stelt u eens voor dat u 25% kunt reduceren op personeelskosten doordat u een beter boekingssysteem heeft, gekoppeld aan uw voorraad, gekoppeld aan uw facturatie en online bevestigingsmail. Er komt geen verkoper meer aan te pas, alles gaat digitaal. Uiteraard is klantcontact belangrijk, daar heeft u juist meer tijd voor door het reserveringsproces te versnellen! Ook bouwt u gemakkelijk een database op met mailadressen wat eventueel gebruikt kan worden voor de marketing. U heeft alle NAW gegevens van de klant voor een offline mailing, u kunt gemakkelijk zien wat uw bestsellers zijn en u heeft inzicht in de omzet per activiteit. U kunt zelfs de voorraad van andere 'collega- ondernemers' inzien, wanneer hij dit ook wenst, zodat u elkaar niet hoeft te bellen voor een reservering. U kunt uw activiteiten of verhuurmaterialen verwerken in het systeem van LeisureKing waardoor alles gestandaardiseerd is en de klant al binnen een paar minuten geboekt en betaald heeft!

Volgende week kunt u LeisureKing live ontmoeten!

U heeft een mooie uitnodiging ontvangen van LeisureKing. Op 12 februari a.s. staan wij met een demonstratie van ons systeem op de beurs: Evenementcontact. Bent u enthousiast of nieuwsgierig geworden, kom dan naar d&eac dag voor de totale evenementenbranche. De toegang is gratis, u dient alleen een e-ticket te downloaden.

Even voorstellen!

Wilt u meer weten over LeisureKing en bent u geïnteresseerd in de werking van het systeem? Maak vrijblijvend een afspraak met Ernest van Veldhuizen. Ernest is te bereiken via ernest@leisureking.eu of telefonisch op 06 4591 5817. Ontdek de voordelen van LeisureKing zelf en ervaar de meerwaarde voor uw organisatie!

Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Reserveringen aannemen, niet zo vanzelfsprekend soms...

Geplaatst op: vrijdag 30 januari 2015


Laat mij het even schetsen voor u; een klant belt op met de vraag of er nog fietsen beschikbaar zijn. U antwoord dat dit het geval is en de klant sluit het gesprek af met: "oké, dan bel ik u straks terug." Vervolgens blijft het stil. Omdat de klant geen gegevens achterlaat, noteert u verder ook niets. Vijf weken later belt deze klant terug met de opmerking: "Ik heb voor a.s. zaterdag fietsen bij u gehuurd, kunnen er nog 2 bij?" U kijkt in de agenda, ziet niets staan, en hebt reeds alle fietsen verhuurd. De klant wordt boos, u wordt onzeker of u misschien iets over het hoofd heeft gezien. Misschien op een andere datum in de agenda gezet onder een andere naam weggeschreven? Nee hoor, de klant neemt u in de maling. En het kost u nog veel tijd en negatieve energie ook! Vervolgens gaat u bij de concurrent fietsen inhuren om deze klant te helpen, want misschien heeft deze klant toch wel gelijk. Herkent u dit?

Slecht weer? Klant komt niet opdagen? Geen inkomstenderving meer bij een no show!
Heeft u er ook zo'n hekel aan? Elke keer als een klant een telefonische reservering plaatst en vervolgens op de dag zelf niet komt opdagen? Als u vervolgens informeert naar de reden van de no show: "Het regent vandaag dus we hebben geen zin om te komen, dat begrijpt u toch wel?" Nee dat begrijpt u niet, u baalt! Er zijn voor deze klant materialen gereserveerd, uw bedrijf is open en u heeft 'nee' moeten verkopen aan andere klanten omdat het materiaal al geboekt staat. Of bijvoorbeeld een boeking waarbij op de dag zelf minder mensen komen dan afgesproken en dus ook alleen voor dat aantal willen betalen terwijl u wel het materiaal heeft gereserveerd... Allemaal voorkomende situaties die geld kosten in plaats van opleveren.

Met een online reserveringssysteem als LeisureKing zijn dit soort scenario's verleden tijd. U heeft direct toegang tot de reserveringen en gegevens worden direct in het systeem gezet, inclusief het mailadres. Dit laatste is belangrijk omdat er anders geen bevestigingen verstuurt kunnen worden, en daarmee dus ook geen reservering plaatsvind. Het mooie is dat het systeem automatisch een simpel mailtje verstuurd met daarbij het verhuuritem, de tijden, de kosten, een routebeschrijving en als laatste maar zeker niet de minste: de betaallink. Er wordt vooraf betaald, dus u ontvangt in ieder geval uw geld. Wat een gemak!

Oude gewoontes de deur uit, tijd voor vooruitgang.
Online reserveren en mobiel betalen gaat een enorme vlucht nemen het komende jaar. Omdat consumenten dagelijks online zijn en de meest uiteenlopende zaken via de digitale weg regelen is dit niet verwonderlijk. Opvallend is dat er maar een klein percentage in de leisure-activiteitenbranche hier klaar voor is. Volgens het platform voor de evenementenbranche High Profile Events blijkt dat 62% van de outdoorbedrijven en bedrijven die activiteiten verhuren, nog geen online reserverings- en betaalmogelijkheid aanbieden. Veel bedrijven houden vast aan oude gewoontes omdat dit nou eenmaal zo werkt. En er is geen budget voor nieuwe investeringen. Met het gratis systeem van LeisureKing is dat in ieder geval geen excuus meer!

Even voorstellen!
Wilt u meer weten over LeisureKing en bent u geïnteresseerd in de werking van het systeem? Maak vrijblijvend een afspraak met Ernest van Veldhuizen. Ernest is te bereiken via ernest@leisureking.eu of telefonisch op 06 4591 5817. Ontdek de voordelen van LeisureKing zelf en ervaar de meerwaarde voor uw organisatie!

Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Er gaat wat veranderen binnen de Leisuremarkt...

Geplaatst op: maandag 26 januari 2015


Volgens het grootste platform voor Internet en Web 2.0 Dutchcowboys.nl, zal de grootste verandering in 2015 plaatsvinden op het gebied van online betalen, reserveren en afhandelen. De leisuremarkt gaat binnen afzienbare tijd veranderen, en de vraag is of u er al klaar voor bent? Kan uw klant al online boeken, betalen, reserveren? Wordt de voorraad automatisch aangepast? Verstuurt u al automatisch een enquete en staan de klantrecensies ook automatisch op de site? Kunt u op afstand alle zaken regelen? Door het integreren van LeisureKing is dit alles binnen handbereik en is uw organisatie, groot of klein, klaar voor het web 2.0.

Online boeken en betalen | Stijging IDEAL-betalingen
Gewetensvraag: als u een vakantie gaat boeken, doet u dit dan online? Als u een ticket voor een voorstelling wil boeken, doet u dit dan online? Als u een nieuwe tv aanschaft, koopt u die dan online? Beantwoord u deze vragen ook met ja? Ook wij van LeisureKing komen tot de conclusie dat wij het heel normaal vinden om online tickets te kopen. In dat licht gezien is het toch gek dat veel outdoor en activiteiten-verhuurbedrijven dit nog niet aanbieden, nietwaar?

De moderne consument wil graag online boeken en betalen. De trend in de boekingswereld is dat ruim 35% al online (2013) boekt en betaalt. Ook wat betreft het betalen via IDeal is er een stijging te zien. In 2014 is het aantal betalingen met 25% gestegen t.o.v. 2013. Dit zal het komende jaar waarschijnlijk alleen maar toenemen. Echter is het zo dat pas 8% van de activiteiten in Nederland online geboekt kunnen worden... Mooi moment om hierop in te springen en LeisureKing te integreren in uw bedrijfsvoering voordat de concurrent dit doet!

Waar bestaat een goed reserverings- en voorraadsysteem uit?
Een efficiënt systeem is gekoppeld aan uw website. Bij elke activiteit staat een button: boek hier deze activiteit. Hierachter zit niet alleen een NAW veld (waar de klant zijn gegevens kwijt kan), maar ook een veld waar de klant direct kan boeken en betalen. Daarna krijgt de klant een bevestigingsmail met de afgesproken details. De grootste uitdaging zit in de duur van een activiteit en of deze meerdere keren op een dag te boeken is. Wanneer dit bepaald is, kunt u vervolgens de materialen, activiteiten of arrangementen online in een voorraadsysteem plaatsen. Daarna kunt u ervoor zorgen dat de klant online kan boeken en gelijk betalen. Voordeel hiervan is dat de klant bijvoorbeeld ook komt opdagen als het regent! Met LeisureKing is uw organisatie up-to-date en kunnen klanten straks, zoals DutchCowboys het voorspelt, ook bij u online reserveren en betalen.

Ontmoet LeisureKing op de beurs en bekijk de demo!

Op 12 februari 2015 staat LeisureKing op de beurs: EvenementContact in Zaandam. U bent van harte welkom om LeisureKing te ontmoeten en een demonstratie van het systeem te zien. Wij zien u graag op de 12e om te kijken of LeisureKing het verschil in uw organisatie kan maken!

    
Meld u hier aan voor meer informatie