Schrijf u in voor onze nieuwsbrief!
Het laatste nieuws over
LeisureKing ontvangen?

Coronatijd, wat betekent dit voor uw bedrijf?

U mag weer open. Maar hoe gaat u dit naar uw klant communiceren en online inregelen? Uiteindelijk mag de veiligheid van uw klant, van uzelf en uw personeel niet in het gedrang komen. Met LeisureKing regelt u dat correct, en heel gemakkelijk, in.

Voorwaarden:
Dankzij deze corona-situatie moet u uw bedrijf online inrichten, klanten en bezoekers zijn namelijk verplicht om online te reserveren. Op deze manier weet u zeker dat ze komen opdagen en weet u zeker dat er niet teveel gasten/bezoekers op uw locatie zijn. Communiceer dan ook duidelijk op uw website dat ‘aan komen lopen’ geen optie meer is, iedere klant zal dit begrijpen.


LeisureKing helpt met de volgende zaken:

Beperking in aantal gasten/bezoekers
Wij regelen het zo in dat er niet meer gasten dan toegestaan kunnen boeken, en dat ze niet tegelijk met andere bezoekers aanwezig zijn. Wij passen dit bij wijzigingen van de situatie en nieuwe eisen van de overheid en RIVM elke keer aan. Hierbij kunt u denken aan bezoekers van uw attractiepark, maar ook bij bepaalde activiteiten die u op verschillende tijdstippen wilt laten starten. Het reserveringssysteem van LeisureKing regelt dit online voor u in, waardoor u problemen gaat voorkomen.

Beperking in aantal activiteiten
Om drukte op uw locatie te voorkomen kunt u straks niet alle activiteiten tegelijk inzetten. In LeisureKing kunnen we instellen dat gasten verspreid aankomen, en kunnen we instellen dat er niet meer materiaal verhuurd kan worden dan mag en kan. Bij elke keer dat u iets meer mag vanuit de overheid en RIVM kan dit gemakkelijk in LeisureKing aangepast worden.

Tijdsblokken met maximaal aantal bezoekers
Wanneer u activiteiten heeft waar dadelijk een maximaal aantal bezoekers voor staan, dan zorgen wij ervoor dat dit maximum bij iedere starttijd staat aangegeven. Op deze manier voorkomt u dat er meer bezoekers komen dan toegestaan. Als er verruiming komt in de regelgeving dan kunnen we dit per direct aanpassen.

Tijdsblokken met maximaal aantal materialen
Starten uw activiteiten op vaste starttijden en bent u door corona beperkt met het verhuren van uw materialen? LeisureKing zorgt ervoor dat deze beperking online geregeld wordt, waardoor u nooit teveel materialen verhuurt. Op deze manier weet u zeker dat alles volgens de richtlijnen van de overheid en RIVM gaat. Worden de regels versoepeld? Dan kan dit in LeisureKing direct en gemakkelijk aangepast worden.

Automatisch informatie verstrekken aan klanten
Met LeisureKing kunt u klanten vooraf gemakkelijk informeren over alle instructies met een geautomatiseerd mail. U hoeft dus alleen maar te bepalen wat u ze wilt vertellen. Denk hierbij aan de coronamaatregelen op uw locatie zoals toiletbezoek, inchecken, afstand bewaren, desinfecterende maatregelen etc. etc. Maar ook aan een instructiefilmpje zodat uw bezoekers weten wat ze kunnen verwachten.

LeisureKing is gratis en morgen in te regelen
Wij werken op no cure no pay basis. In deze coronatijden wel fijn! U betaalt bij ons geen maandlasten of andere vaste lasten, en u kan morgen online boekbaar zijn. Zonder een contract. Wanneer er een online reservering is gemaakt wordt er €0,99 reserveringskosten over het bedrag gerekend. LeisureKing wordt op deze manier betaald door uw gast of klant en dit is voor u helemaal gratis. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen om dit bedrag zelf te betalen.


Overige vragen:

  • Betalingen in coronatijd; hoe doen andere bedrijven dit?
    De meeste bedrijven kiezen er nu voor om de klant vooraf online te laten betalen. Dit regelt LeisureKing allemaal voor u in. Daarnaast kunt u ze bij een telefonische reservering ook een betaallink sturen. Natuurlijk kunt u ze ook op locatie zelf laten pinnen, dit is ook gekoppeld met LeisureKing.
  • Hoe doen andere bedrijven het met betrekking tot sanitair?
    Mogelijk kunt u gaan werken in tijdsloten waardoor bezoekers korter op uw locatie aanwezig zijn, en dus geen sanitair hoeven te gebruiken. In LeisureKing kunt u tijdsloten instellen. Iedere veiligheidsregio hanteert hierin zijn eigen regels, vraag dit na.
  • Ik ben nog niet online boekbaar, kan het wel zo snel ingeregeld worden?
    U kunt binnen 24 uur online boekbaar zijn via uw eigen website. Uiteraard helpen wij u bij het inrichten.
  • Ik heb geen verstand van mijn eigen website?
    Geen probleem, om snel te kunnen schakelen nemen wij contact op met de bouwer zodat u morgen online boekbaar kunt zijn.
  • Hoe zit het met betalingen?
    LeisureKing werkt samen met PAY.nl, de veiligste en beste online bank van Nederland. Zij zorgen ervoor dat uw geld binnen een week op uw rekening staat.
  • Wat kan ik nog meer met LeisureKing?
    LeisureKing is een reserveringssysteem, kassasysteem, CRM en nog veel meer! Dit alles-in-één-systeem wordt al gebruikt door 220 bedrijven in Nederland.


Laten we videobellen!

Wilt u graag gebruikmaken van LeisureKing, maar heeft u nog vragen? Heeft u al een account, maar loopt u tegen dingen aan? Dan is dit hét moment om hiermee aan de slag te gaan. Wij staan uiteraard voor u klaar en maken graag een afspraak voor een videocall. Spreken we u snel online?

Dit zeggen onze klanten over ons:

De volgende bedrijven maken o.a. gebruik van LeisureKing

Overige links

CONTACT

@: info@leisureking.nl
T: 088-730 7676 (ma-vr 09:00-17:00)
..